Uvjeti kupnje

Ovom web stranicom ("web stranica") upravlja tvrtka Lera - Rovinj d.o.o. Ova Pravila o privatnosti pokrivaju samo podatke prikupljene na ovoj web stranici i ne pokrivaju nikakve informacije koje Luma prikuplja izvan mreže. Sve web stranice Lere SPORT pokrivene su ovim pravilima o privatnosti.

Uvjeti korištenja

Svako korištenje internet stranice www.Lera.hr podliježe niže navedenim uvjetima. Dokumenti, informacije i sadržaji objavljeni na internet stranici www.Lera.hr ne smiju se kopirati, osim za individualnu uporabu, te nekomercijalne svrhe, ali uvijek uz poštivanje autorskih prava i drugih prava intelektualnog vlasništva kao i svih ostalih ograničenja prava. Bilo kakvo kopiranje, reprodukcija ili distribucija dokumenata, informacija i sadržaja sa ove web stranice dopuštena je isključivo temeljem prethodnog izričitog odobrenja od tvrtke Lera - Rovinj d.o.o.

Uprava i veleprodaja

  • Lera - Rovinj d.o.o.
  • Ulica Grada Leonberga br. 4
  • 52210 Rovinj
  • OIB: 41910720462
  • Registracija: Trgovački sud u Pazinu

Adresa maloprodajnog mjesta i servisa

  • Lera - Rovinj d.o.o.
  • Ulica Tina Ujevića br. 20
  • 52210 Rovinj
  • Hrvatska

O proizvodima ili uslugama

Lera - Rovinj d.o.o., nastojati će osigurati maksimalnu točnosti informacija i podataka sadržanih na ovoj web stranici, ali se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koji se nalaze na www.Lera.hr, slike proizvoda su ilustrativne prirode i ne jamčimo da slika u potpunosti odgovara samom proizvodu. Za moguće pogreške kod opisa proizvoda ne odgovaramo. Moguće su različitosti stvarnog proizvoda i opisanog na ovim stranicama, ukoliko proizvođač izmijeni neku od karakteristika ili sastav proizvoda. Svi opisi se redovito i detaljno provjeravaju.
Sve cijene izražene su u Hrvatskoj nacionalnoj valuti, hrvatska kuna (kn), s PDV-om. Istaknute cijene vrijede za sve načine plaćanja.

Kupovina u WEB SHOPU

Korištenje Usluge i narudžba
1. Kupnja putem usluge vrši se tako da korisnik naručuje dostupne proizvode (proizvodi) koje bira na temelju fotografije i osnovnog opisa. Fotografije su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati dostupnim proizvodima. S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja postavki zaslona računala, razlike u načinima na koje ljudsko oko percipira boje i sl., Lera - Rovinj d.o.o. ne jamči potpunu sukladnost boja proizvoda s bojama prikazanima na zaslonu računala. Prilikom eventualne reklamacije ne možete se pozvati na fotografiju proizvoda ako uz nju stoji opis "razne boje", "razni okusi", "razne veličine", "razni oblici" i slični navodi koji podrazumijevaju da se proizvod može razlikovati od slike.
2. Naručivanje robe moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Narudžbe se obrađuju od ponedjeljka do petka od 09.00 do 16.00 sati. Proizvode birate iz kataloga internetske trgovine Lera - Rovinj d.o.o. koji je uređen prema vrsti i namjeni artikala trgovine Lera - Rovinj d.o.o. Ponuda se neprekidno nadopunjava.
3. Lera - Rovinj d.o.o. ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi.
4. Narudžba proizvoda vrši se elektronskim putem. Klikom miša na ikonu "Dodaj u košaricu" odabrani proizvod sprema se u potrošačku košaricu, a klikom na ikonicu "Dodaj u košaricu i kupi" proizvod se odmah naručuje . Klikom na ikonu "Pogledajte košaricu" mogu se pregledati svi odabrani proizvodi, a klikom na ikonu "Naruči" dovršava se narudžba. Proizvodi su naručeni u trenutku kad prođu cijeli postupak narudžbe.
5. Stavljanjem proizvoda u košaricu proizvod nije rezerviran.
6. U obrascu za kupnju postoje dva polja za upis adrese. Ako kupac ispuni samo jedno od njih, podrazumijeva se da je adresa za isporuku jednaka adresi naručitelja/platitelja.
7. Na adresu e-pošte s koje je izvršena registracija bit će poslana potvrda narudžbe naslovljena "www.lera.hr" koja potvrđuje da je narudžba zaprimljena, s podacima o:
a) Lera - Rovinj d.o.o. kao prodavatelju i osobi kojoj se mogu iznositi prigovori;
b) Naručenim proizvodima i njihovom nazivu;
c) Cijeni proizvoda, uključujući sva porezna i druga davanja;
d) Troškovima dostave proizvoda;
e) Odabranom načinu plaćanja
8. Nakon primljene narudžbe, administrator provjerava sve stavke narudžbe, dostupnost artikala te potom kupcu šalje potvrdu isporuke, ili u slučaju da neki artikli nisu dostupni, telefonski ga kontaktira i obavještava o istome te nudi zamjenske proizvode u istom iznosu ili umanjuje iznos narudžbe.
9. U slučaju da Lera - Rovinj d.o.o. iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s Vama će, telefonom ili e-porukom, stupiti u kontakt operater u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda ili eventualnog otkazivanja naručenog proizvoda.
10. Ukoliko niste zaprimili potvrdu narudžbe putem e-pošte u roku od 24 sata od podnošenja narudžbe ili Vam proizvodi nisu isporučeni na način naveden u e-poruci, molimo obratite se na adresu e-pošte info@lera.hr ili na broj telefona 052/818-225 svaki dan od ponedjeljka do petka u periodu od 08:00 do 20:00 sati i subotom od 08.00 do 13.00 sati.
11. U slučaju problema ili nejasnoća tijekom narudžbe kontaktirajte operatera na adresu e-pošte info@lera.hr ili na broj telefona 052/818-225.

Plaćanje robe

 

Kupac se obvezuje naručene proizvode s troškovima dostave platiti jednim od sljedećih načina plaćanja:

a) Uplatom na račun (virman) po ispostavljenoj ponudi

b) Pouzećem ñ (u gotovini)

c) Kreditnom ili debitnom karticom American Express, Mastercard, Maestro ili Visa

Trošak dostave (za naručene proizvode u vrijednosti manjoj od 500,00 kuna) dodatno se zaračunava u cijenu prema cjeniku objavljenom na stranicama Internet prodavaonice. Kupoprodajni ugovor je sklopljen u trenutku primitka plaćanja.

1. Plaćate li pouzećem svoju ćete narudžbu platiti gotovinom djelatniku kurirske službe prilikom preuzimanja robe.

2. Plaćate li kreditnom karticom, vaše podatke štiti T-comov Pay Way sustav. To znači da niti Lera - Rovinj d.o.o., niti T-com nemaju uvid u vaš broj kartice već to ima samo kartična kuća i vlasnik kreditne kartice.

americanexpress maestro mastercard visa

Pay Way je usluga online autorizacije kreditnih kartica putem interneta uz maksimalnu sigurnost. Sustav Pay Way nudi sigurnu vezu s autorizacijskim centrima kartičnih kuća i autorizaciju četiri najjače kreditne kartice u državi (American Express, Diners, Mastercard i Visa). Posebnim sigurnosnim protokolima sustava zaštićeni su svi podaci svih sudionika u procesu kupnje preko interneta.

Izjava o sigurnosti

Plaćanje i autorizacija kreditnih kartica se odvija putem T-Com Pay Way sustava. T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" ("firewall").


American Express MasterCard Visa

Prigovori i žalbe

Sukladno članku 10., Zakona o zaštiti potrošača, trgovac se obvezuje omogućiti potrošaču podnošenje pisanog prigovora u svojim poslovnim prostorijama i bez odgađanja pisanim putem potvrditi njegov primitak. Osim obveze iz stavka 1. ovoga članka, trgovac se obvezuje omogućiti potrošaču podnošenje pisanog prigovora putem pošte na adresu: Lera - Rovinj d.o.o.,Ulica Grada Leonberga br. 4, 52210 Rovinj ili elektroničke pošte na: info@lera.hr Trgovac se obvezuje u poslovnim prostorijama vidljivo istaknuti obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora iz stavaka 1. i 2. ovoga članka. Trgovac je dužan u pisanom obliku odgovoriti na prigovore iz stavaka 1., 2. i 4. ovoga članka u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Trgovac je dužan voditi i čuvati evidenciju prigovora potrošača iz stavaka 1., 2. i 4. ovoga članka na trajnom mediju godinu dana od dana primitka pisanog prigovora potrošača.

Pravo na jednostrani raskid ugovora

Potrošač može, ne navodeći razlog, jednostrano raskinuti ovaj ugovor, u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora ili po njegovom primitku. Pravo na jednostrani raskid ugovora počinje teći od datuma isporuke. Ukoliko potrošač nije dobio ovaj obrazac, rok za jednostrani raskid počinje teći od dostave ovog obrasca i ističe nakon jedne godine i 14 dana. Ukoliko potrošač nije dobio sve tražene informacije, rok za jednostrani raskid počinje teći od trenutka kada potrošač dobije te informacije, i ističe nakon tri mjeseca i 14 dana. Da bi ostvario pravo na jednostrani raskid, potrošač mora trgovcu pisano dostaviti obavijest u kojoj navodi da raskida ugovor. Obavijest mora biti napisana na trajnom mediju i sadržavati podatke koji su niže naznačeni, a može biti dostavljena kao pismo poslano poštom ili elektronička pošta. Ukoliko potrošač koristi svoje pravo na jednostrani raskid, neće snositi s tim u vezi nastale troškove.

Obveze potrošaća (kupca) u slučaju jednostranog raskida ugovora

U slučaju da koristi svoje pravo, kupac snosi trošak vraćanja robe i mora je vratiti u roku od 14 dana (»lanak 77. ZZP). Kupac isto tako snosi trošak svakog umanjenja vrijednosti robe (»lanak 77. ZZP); otpakirana roba, izgubljena dokumentacija i dijelovi, oštećenja, korištenje robe i slično, osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana, smatra se da kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe te prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Potrošač je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora kojom izražava svoju volju da raskine ugovor. Prodavatelj je dužan potvrditi primitak izjave o raskidu ugovora.

Izjavu o raskidu ugovora potrošač je dužan poslati prije isteka predviđenog roka za raskid ugovora i to elektroničkim putem na e-mail adresu trgovca: info@lera.hr

Odgovornost za materijalne nedostake

Materijalne nedostatke riješavamo sukladno Zakonu o obveznim odnosima.

Povrat sredstava i troškovi povrata robe

1. Nakon preuzimanja robe kupac može u roku od 14 dana vratiti preuzetu robu prodavatelju pod slijedećim uvjetima:
1.1. Ako vraća neraspakirani proizvod u originalnoj ambalaži kupac snosi troškove dostave i otpreme, a prodavatelj će mu vratiti čitavu uplaćenu kupoprodajnu cijenu za proizvod (bez troškova dostave).
1.2. Ako vraća raspakirani proizvod koji nije koristio i originalnu ambalažu kupac snosi troškove dostave i otpreme, a prodavatelj će mu vratiti uplaćenu kupoprodajnu cijenu.
1.3. Ukoliko je proizvod korišten ili naručen po specifikacijama potrošača ili je jasno prilagođen potrošaču, potrošač nema pravo na jedostrani raskid ugovora. 
2. Proizvod koji bude oštećen te proizvod koji nema garanciju i svu pripadajuću dokumentaciju koja je bila u proizvodu nakon preuzimanja od strane kupca, prodavatelj nema obvezu preuzeti u povratu, te nema obvezu povrata uplaćene kupoprodajne cijene.
3. Povrat novca prodavatelj može izvršiti tek nakon što zaprimi vraćene proizvode od strane kupca, u roku od 14 dana.

Izmjene

Lera - Rovinj d.o.o., zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila, te isključuje svoju odgovornost za moguće posljedice takvih izmjena i obvezuje se obavijestiti sve registrirane korisnike putem e-mail adresa koje su upisali prilikom registracije. Sve promjene primijenit će se na korištenje www.lera.hr stranica. Ukoliko se ne slažete s navedenim pravilima korištenja i ne želite ih prihvatiti, molimo Vas obratite se našem Kontakt centru sa svojim primjedbama i za to vrijeme nemojte koristiti usluge Internet prodavaonice.

Registracija

Da biste se registrirali na www.lera.hr Internet prodavaonicu, morate imati najmanje 18 godina. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije. Ukoliko dođe do bilo kakve promjene podataka koje ste unijeli prilikom registracije, dužni ste odmah ažurirati Vaš korisnički račun kako biste nas obavijestili o nastalim promjenama.

Sigurnost

Prilikom registracije na stranicu www.lera.hr biti ćete dužni kreirati lozinku koju morate zadržati samo za sebe i ne dijeliti je s drugim osobama. Odgovorni ste za sve akcije i narudžbe koje su naručene pod Vašom lozinkom. Ako znate ili sumnjate da još netko zna Vašu lozinku, dužni ste nas obavijestiti o tome tako da kontaktirate naš Kontakt centar e-mailom.

Izjava o privatnosti

Zaštita privatnosti opisuje kako Lera - Rovinj d.o.o. postupa s vašim osobnim podacima koje zaprimi tijekom korištenja Lera - Rovinj d.o.o. Internet prodavaonice. Pod osobnim podacima smatraju se vaši identifikacijski podaci: ime i prezime, e-mail adresa, kućna adresa i broj telefona, odnosno podaci koji inače nisu javno dostupni, a za koje Lera - Rovinj d.o.o. sazna tijekom vašeg korištenja Lera – Rovinj d.o.o. Internet prodavaonice. Lera - Rovinj d.o.o. će vaše osobne podatke čuvati u tajnosti te ih neće distribuirati, objavljivati, davati trećim stranama na korištenje niti ih na bilo koji drugi način učiniti dostupnima bilo kojoj trećoj osobi bez vaše prethodne suglasnosti.

Svaki posjetitelj ima mogućnost registracije. Registracija na stranici www.lera.hr potrebna je kako bi se posjetiteljima omogućila kupovina proizvoda. Isto tako služi u svrhu praćenja košarica tijekom pretraživanja proizvoda te u svrhu spremanja podataka o proizvodima korištenjem opcija "Lista želja" i "Profil". Posjetitelji stranice Internet trgovine imat će mogućnost kupovati neovisno o registraciji.  Kao posjetitelj stranice www.lera.hr, možete izabrati da se ne registrirate, međutim u tom slučaju nećete biti u mogućnosti koristiti određene funkcionalnosti stranice. U slučaju da se ne želite registrirati za kupovinu je nužno unijeti osnovne podatke kao i podatke o naplati. U slučaju izvršene registracije na stranici, molimo vas da sve promjene Vaših osobnih podataka pravovremeno unesete u vaš osobni profi kako bi se osigurala potpunost, točnost i ažurnost vaših osobnih podataka u vašem daljnjem korištenju Internet prodavaonice. U slučaju da od Lera - Rovinj d.o.o. zatražite poništenje svoje registracije, Lera - Rovinj d.o.o. se obvezuje da će sa stranice trajno ukloniti sve vaše osobne podatke koji su uneseni prilikom registracije. Svi djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Informacije o dostavi

Dostava se vrši dostavnim službama GLS ili Intereuropa te je raspoloživa na cjelokupnom teritoriju Republike Hrvatske i Europske Unije. Cijena dostave je 40,00 za područje RH, osim u slučaju kada vrijednost robe prelazi 500,00 kn. U tom slučaju dostava je besplatna. Cijene za dostavu na području EU Mogu se pronaći na stranici www.lera.hr .

Naručena roba biti će složena na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja naručene robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, te odbiti preuzeti isporučenu robu na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, a naknadne reklamacije se ne uvažavaju. Roba je osigurana od gubitka u dostavi, te ako Kupac nakon 30 dana od predaje narudžbe ne dobije nikakvu obavijest ili isporuku od Prodavatelja, odnosno od dostavne službe, mora obavijestiti Prodavatelja kako bi isti mogao poduzeti radnje da se pošiljka nađe ili pošalje zamjenska. Ukoliko Kupac ne podigne pošiljku od dostavne službe u roku od 5 radnih dana, pošiljka se vraća prodavatelju. Sa dostavljenim proizvodom se dobiva račun i otpremnica.

Registracija online računa

Da biste brže i lakše kupovali online, možete se registrirati na Luma web stranici. Kao registrirani kupac, samo unesite svoje adrese dostave i podatke o naplati jednom; oni će biti sigurno pohranjeni s nama za vašu buduću upotrebu. Pomoću vašeg imena i zaporke po vlastitom izboru možete pristupiti računu na mreži u bilo kojem trenutku za dodavanje, brisanje ili izmjenu podataka. Ako koristite javno računalo, preporučujemo da se odjavite kada završite s kupnjom. Vaši će se podaci i dalje pohraniti kod nas, ali neće biti dostupni nikome drugome s tog računala.

E-pošta

Od nas ćete primiti promotivne e-poruke samo ako ste ih zamolili da ih primite. Ako ne želite primati e-poštu od tvrtke Luma ili njegovih povezanih društava, možete kliknuti vezu "Odjava" na dnu svake komunikacije e-pošte koju šaljemo. Dopustite nam 3 radna dana od primitka zahtjeva za dovršetak uklanjanja, jer su neke od naših promocija možda već bile u tijeku prije nego što pošaljete zahtjev.

Prihvaćanje

Koristeći ovu web stranicu, prihvaćate pravila koja su navedena u ovim Pravilima o privatnosti.

Pitanja za Leru SPORT?

Kontaktirajte nas